emmavestergaard.blogg.se

emmavestergaard lagar mat

Publicerad 2015-03-31 14:04:00 i Allmänt,

Ikväll ska jag laga något riktigt gott till mig själv, man måste skämma bort sig själv ibland och jag gillar ju att laga mat även om det inte händer så ofta. Anledningen till att jag inte lagar mat så ofta är att jag inte har tid, jag har så mycket annat att göra på kvällarna så jag brukar köpa färdigmat för det mesta om jag ska vara helt ärlig. Det finns ju bra färdigmat att köpa så jag äter ju inte onyttig på något sätt. Det brukar bli färdigsallad för det mesta och det är ju ganska nyttigt. Det är ganska skönt att slippa behöva köpa mat när man kommer hem från jobbet. Men som sagt, ibland händer det att jag vill laga mat, jag har ju trots allt ganska många kokböcker som jag har samlat på mig genom åren och intresset för matlagning finns fortfarande kvar.
 
 
Vad sägs om en paj, det är precis det jag är sugen på, så himla gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela