emmavestergaard.blogg.se

Dejting på nätet

Publicerad 2015-11-25 15:16:00 i Allmänt,

Jag har varit på många dejter de senaste veckorna, jag tänkte att jag skulle börja dejta mer aktivt i förhoppningen om att hitta den rätta. Det måste ju vara en fråga om nummer bara, om jag träffar tillräckligt många människor så kommer jag hitta någon som jag klickar med tänker jag. Det började med att jag sökte på nätdejting på nätet, jag hittade en sida som heter www.datingpanatet.net där fick jag lite information om olika dejting sidor. Jag tyckte att det verkade roligt och spännande att registrera mig om en av dessa sajter och det var mycket riktigt väldigt kul faktiskt.

Det är inte särskilt svårt att få till en dejt. Det finns många människor att välja på men problemet är bara att det är omöjligt och veta vem man kommer att klicka med, de flesta dejter som jag har haft har varit ganska tråkiga. Det är ungefär som att köpa byxor på nätet, man vet aldrig hur de sitter och det är svårt att avgöra på bilderna hur de ser ut i verkligheten, oftast får man lämna tillbaka dom och precis så är det med dejting på nätet.

 

 

Kommentarer

Postat av: Anon

Publicerad 2015-12-20 02:08:40

Den föregående kommentaren var en test. Hittade den här bloggen av en ren händelse, Jag vet inte om den är aktiv längre. Men jag känner igen en hel del av det du beskriver, och om du har lust att prata lite anonymt med en människa i samma sits så är det bara att svara här så löser vi något. Tack för att du delar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela