emmavestergaard.blogg.se

Det kommer bli väldigt fin julstämning på jobbet

Publicerad 2015-10-18 17:43:30 i Allmänt,

Jag har fått uppgiften att leta upp presentkort för företag, vi ska nämligen dela ut julklappar till alla anställda och det tycker jag är en lysande ide. Det perfekta presentkortet är ett gåvokort som ger mottagaren möjligheten att välja mellan ett stort urval av intressanta produkter.

Ett presentkort för företag ska även ha en snygg design och jag har ett bra öga för det där med design måste jag säga. Jag fick uppgiften att designa kontoret också, i alla fall inredningen och alla blev väldigt nöjda. Om jag har klarat av att designa ett helt kontor ska jag nog klara av att hitta ett snyggt och bra presentkort också. Det finns många bra och snygga presentkort för företag så det kommer gå väldigt bra. Det kommer bli väldigt fin julstämning på jobbet för jag ska köpa in en julgran som vi ska klä också och sen när vi börjar dela ut julkort så kommer stämningen vara på topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela